1 min read

Gamedot zwraca się ku elektronicznym wersjom gier

W związku z wprowadzaniem nowoczesnego systemu typu B2B, sklep Gamedot planuje zająć się sprzedażą gier także w wersji elektronicznej. Takie rozwiązanie ma być wygodne nie tylko dla samego sklepu, ale przede wszystkim dla jego klientów.

Zapowiadane wprowadzenie sprzedaży gier w formie elektronicznej jest bezpośrednio powiązane z planowaną automatyzacją procesów z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz firmy. Rozwiązanie to ma nie tylko usprawnić komunikację, ale także pozwolić na zakup i dystrybucję gier właśnie w wirtualnej formie.

Nowe możliwości, jakie wiążą się z nowoczesnym systemem typu B2B, to okazja do rozwoju firmy i pozyskania nowych klientów. I to właśnie nowy, zagraniczny partner biznesowy, ma być źródłem gier w formie elektronicznej. Gamedot planuje ich zakup, a następnie prowadzić dystrybucję za pośrednictwem sklepu.

Sprzedaż gier w wersji elektronicznej to wygodne rozwiązanie zarówno dla sklepu jak i klientów. Ze względu na brak konieczności oczekiwania na przesyłkę, zakupiona gra o wiele szybciej znajduje się na dysku klienta. Sklep za to zmniejsza koszty sprowadzania i magazynowania gier.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej