Gamedot planuje wprowadzić system B2B do komunikacji z klientami
Dzięki temu rozwiązaniu komunikacja z klientami ma być nie tylko szybsza, ale także wygodniejsza. Brak konieczności przesyłania ciągłych maili i zapytań pozwoli znacząco usprawnić komunikację z partnerami jak i wewnątrz firmy.
Wykorzystanie tradycyjnych form komunikacji powoduje wydłużenie procesu podejmowania decyzji, zwiększa prawdopodobieństwo niepowodzenia realizacji zamówienia, a także uniemożliwia jednoczesną realizację większej ilości projektów. Już niedługo ma się to zmienić.
Planowany projekt polegać ma na wdrożeniu elektronicznego systemu usprawniającego wszystkie procesy biznesowe przebiegające pomiędzy wnioskodawcą, jego głównym partnerem biznesowym oraz potencjalnymi nowymi partnerami. System ten wesprze również przebieg procesów zachodzących wewnątrz przedsiębiorstwa.
Wdrożenie zaawansowanego rozwiązania B2B będzie wymagało również zakupu licencji systemu stanowiącego podstawę (szkielet) tworzonego systemu B2B. Szkielet ten będzie stanowił zaawansowany system typu ERP np. klasy GARDENS. Ostateczna decyzja, co do konkretnego rozwiązania podjęta zostanie po analizach ich funkcjonalności.
Głównymi procesami, które mają zostać usprawnione są:
– Proces zamawiania i kontroli stanów
– Proces zarządzania dostawami
– Proces fakturowania
– Proces zarządzania korektami oraz zwrotami
– Proces dystrybucji elektronicznej gier