Mionix z agencją Entrymedia
Entrymedia specjalizująca się w obsłudze firm z branży gamingowej oraz nowych technologii poinformowała o rozpoczęciu współpracy ze szwedzką firmą Mionix.
Mionix to producent akcesoriów dla graczy, który jest absolutnym liderem w swojej branży. Firma jako pierwsza na świecie finalizuje projekt myszki z sensorem monitorującym tętno oraz reakcje skórno-galwaniczne, która zmieni oblicze dotychczasowego gamingu (premiera przewidziana jest na wrzesień 2015 r.).
Entrymedia będzie odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, działania w zakresie media relations oraz organizację i obsługę wydarzeń specjalnych.
Za obsługę działań z ramienia agencji będzie odpowiedzialny Piotr Poniecki. Strony nie zdradzają na jaki czas została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
O Entrymedia
Entrymedia specjalizuje się w obsłudze i doradztwie PR w branży nowoczesnych technologii oraz gamingowej. Obszary w jakich działamy to szeroko rozumiane budowanie wizerunku marek, PR produktowy, obsługa firm w mediach społecznościowych, a także organizacja eventów od A do Z. Naszą ofertę kierujemy do firm, które chcą efektywnie i skutecznie promować swoje produkty w mediach i cenią sobie doświadczenie oraz szybki termin realizacji powierzonych nam zadań.
O Mionix
Szwedzka firma założona w 2007 roku przez Petera Nygrena. Misją firmy jest nieustanne dążenie do tworzenia peryferii o doskonałej ergonomii, jakości z najwyższą dbałością o wzornictwo i najdrobniejsze szczegóły. To co odróżnia Mionix od konkurencji to ?Craftsmanship? – mistrzowski kunszt wykonania.
Dzięki niezwykle nowatorskim projektom z wykorzystaniem najnowocześniejszych zdobyczy technologii, produkty sygnowane logo Mionix to absolutny high-end wśród akcesoriów gamingowych. Po kilku latach obecności na rynku, firma zdobyła uznanie wśród graczy na całym świecie. Potwierdzają to również wysokie noty w testach przeprowadzone przez niezależne serwisy branżowe.